„Ferrari“ tikisi, kad naujasis „SF90 F1“ automobilis nustos galioti po 10 metų

„Ferrari“ pristatė automobilį, kurį tikisi baigti dešimties metų trukmės Formulės 1 titulo sausros metu 2019 m.

„Ferrari“ prarado „Mercedes“ automobilį 2018 m., Nepaisant to, kad Sebastianas Vettelas ir komanda padarė daug klaidų, kai jų automobiliai buvo mažesni nei jų konkurentai.

Naujas komandos viršininkas Mattia Binotto sakė, kad automobilis buvo „praėjusių metų, o ne revoliucijos“ raida. Komanda bandė „pakelti juostą, pabandyti būti tokia ekstremali, kaip galėjome“.

„Vettel“ komandoje prisijungė Charles Leclerc, antrajame F1 sezone.

„Aš laukiu šių metų. Komanda eina teisingu keliu ir, tikiuosi, galime toliau tobulėti“, – sakė Vettel.

“Noriu laimėti čempionatą. Tai mano misija ir priežastis, kodėl aš esu čia.”

Leclercas, paaukštintas po įspūdingo debiutinio sezono „Sauber“ komandai, sakė: „Aš labai džiaugiuosi, kad pradėjau šį naują nuotykį. Tai buvo svajonė nuo vaikystės, todėl man labai svarbi diena.

„Tai man labai didelė diena. Aš nesu nervingas. Manau, kad tai yra daugiau galimybių būti šalia Sebastiano, kuris yra toks čempionas, aš galiu daug išmokti. Esu gana tikras, kad tai bus Svarbiausia – dirbti kartu, bet esu tikras, kad tai padarysime. “

„Binotto“ pavadino „geriausia svajonė, kurią komandos vadovas gali turėti – jie yra geriausi„ Formulės 1 “vairuotojai.

F1 2019 automobilių galerija ir bandymų tvarkaraštis
Formulė 1 2019: 20 šių metų vairuotojų
Naujasis automobilis, vadinamas SF90, kad atspindėtų 90 metų „Ferrari“ sukaktį 2019 m., Pasižymi radikaliu priekinio sparno dizainu, kad šiais metais atitiktų naujus reglamentus, kurių tikslas – leisti automobiliams važiuoti artimesniais, mažinant turbulenciją, kurią patiria atsiliekantis automobilis kitą.

Galinės sparno sklendės nukreiptos žemyn nuo centro link sparno išorės, siekiant orą nukreipti aerodinamiškai naudingais būdais ir sumažinti nuostolius, atsiradusius dėl naujų taisyklių.

Sparnas taip pat buvo matomas sėdynės Alfa Romeo, buvusios Sauber, automobilyje.

Jis pridūrė: „Mes stengėmės stengtis būti novatoriškais. Riedėjimo lankas yra labai siauras ir plonas, kėbulas yra labai plonas. Variklio montavimas, pakavimas, daug pastangų buvo padaryta, o galutinis pavidalas – visa tai mums patinka.

Binotto buvo techninis direktorius per pastaruosius trejus sezonus ir po to, kai Maurizio Arrivabene sausio mėn.

Pirmą kartą automobilis bus vykdomas trumpame „shakedown“ bandyme Ispanijos „Circuit de Barcelona-Catalunya“ sekmadienį prieš pirmadienio bandymų pradžią toje pačioje trasoje pirmadienį.

„Ferrari“ generalinis direktorius Louisas Camilleris sakė: „Vettelas išlieka alkanas kaip ir bet kada, ir žinau, kad jis yra visiškai pasiryžęs siekti savo ir mūsų ambicijų, ir jis žino, kad visa komanda suteiks jam visą širdingą paramą.

“Charles Leclerc – mes visi esame nepaprastai džiaugiamės, kad jį pasieksime. Jo talentas, brandumas, lenktynių įgūdžiai ir greitis buvo akivaizdūs visiems praėjusiems metams, ir mes esame tikri, kad ateityje laukia jo labai daug dalykų.

“Komandos atmosfera bus tokia, kurioje vyrauja ramybė.”

Pirmą kartą „Ferrari“ istorijoje automobilis pasižymi matiniu dažais, o po dviejų metų „Red Bull“ pradėjęs tendenciją F1.

Tai buvo atidengta „Ferrari“ būstinėje „Maranello“, kuriai buvo suteikta šlovinga ceremonija, kuri labai pasitraukė į „Ferrari“ istoriją ir stovėjo kaip žymiausia autosportų komanda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *